Ce trebuie să știi pentru a învață SDL2? 
 l POO 
 l C++ 
 
 Ce este SDL2? 
 SDL2 = API (Application Programmeras Interface) 
 * API - interfață destinată programării aplicațiilor 
 
 Ce face SDL2? 
 pentru a utiliza lucruri că: grafica, sunet, tastatură, joystick-uri etc. 
 aveți nevoie de un API 
 
 aici intervine SDL2, ia toate aceste caracteristici și le transformă astfel încât să poată interacționa cu C++ 
 
 pentru a-l folosi trebuie să îl INSTALAȚI
 
 SDL2 conține 3 tipuri de fișiere: 
 l fișierele header (Library.h) 
 l fișierele library (Library.lib) 
 l fiesierele binary (Library.dll) 
 
 EXPLICAȚII PAS CU PAS PENTRU A INSTALĂ SDL2: 
 
 1. Trebuie să descarci fișierele conținute de SDL2. Le vei găsi pe toate AICI 

 
 dezarhiveaza fișierul 
 acolo trebuie să fie un folder denumit SDL2-2.0.3 
 În folderul respectiv cele mai important este i686-w64-mingw32, care sontine librăria pentru 32biti 
 
 Copie conținutul folderului într-un fișier creat de ține 
 (în acest tutorial voi pune conținutul fișierului în C:\mingw_dev_lib) 
 
 2. Pornește code::blocks și fă un proiect nou 

 
 3. Du-te în proprietăți 
 
 
 
 4. Du-te în build options 
 
 
 
 5. Du-te în search directories -> compiler 
 Apăsa ADD, du-te în fișierul unde ai extras bibliotecă, du-te în folderul include și selectează folderul SDL2 
 
 
 
 6. Du-te în search directories -> linker 
 Apăsa ADD, du-te în fișierul unde ai extras bibliotecă și selectează folderul lib 
 
 
 
 7. du-te în linker settings 
 Aiici trebuie să mergi în linker settings și să copii în fereastră cu aother linker options” acest rând: 
 -lminqw32 -lSDL2main -lSDL2 
 
 
 
 8. Apăsa okay, du-te înapoi la project properties, în build targets și selectează la build type: console application 
 
 
 
 9. Când aplicația rulează trebuie să copii toate fișierele din folderul bin în: 
 folderul unde aplicația rulează 
 folderul proiectului 
 
 10. Succes la implementat