După parcurgerea acestui moment de lecţie elevul va fi capabil:
– să definească noţiunea de recursivitate;
– să identifice funcţiile recursive, diferenţiindu-le de funcţiile iterative;
– să diferenţieze recursivitatea directă de recursivitatea indirectă;
– să specifice condiţii pe care trebuie să le îndeplinească o funcţie recursivă pentru a fi corect definită;
– să identifice erori în funcţii recursive incorect definite;
– să descrie mecanismul de realizare a recursivităţii;
– să urmărească mecanismul de realizare a recursivităţii pentru o funcţie care conţine un singur apel recursiv, precum şi pentru funcţii care conţin mai multe apeluri recursive, urmărind atât arborele de execuţie generat de apelul recursiv, cât şi modul de alocare a memoriei pe stivă;
– să aplice mecanismul de realizare a recursivităţii pentru a determina efectul unui apel recursiv;
– să identifice situaţii în care o abordare recursivă este ineficientă ;
– să justifice ineficienţa recursivităţii pentru astfel de situaţii.