Colegiul Naţional Emil Racoviţă Iaşi
Misiunea Colegiului Naţional "Emil Racoviţă" Iaşi este promovarea excelenţei în educaţie, exprimată în termeni de valoare adăugată şi valoare creată, prin dezvoltarea fiecărui elev la potenţialul sau maxim. Misiunea Colegiului Naţional "Emil Racoviţă" poate fi esenţializată în cuvintele: Mereu mai buni, cel puţin egali cu noi înşine!
...Citiţi mai mult
|
Colegiul Naţional Emil Racoviţă Iaşi
- Septembrie 1964 - a fost înfiinţat sub numele de Şcoala Medie nr.9, ca urmare a extinderii cartierului din această zonă şi ca urmare a generalizării învăţământului de 8 ani.
- 1966 - se înfiinţează clase speciale de fizică, fapt ce sporeşte prestigiul liceului, care şcolarizează elevi din toată Moldova
- 1967 - apar clase speciale de biologie
- 1969 - liceul primeşte numele marelui biolog Emil Racoviţă
- 1970 - devine şcoală experimentală pe lângă institutul de Ştiinţe Pedagogice - filiala Iaşi
- 1975 - ca urmare a generalizării învăţământului de 10 ani şi a unei reorganizări a sistemului de învăţământ, şcoala devine Liceul de Ştiinţe ale Naturii Emil Racoviţă
- 1991 - ca urmare a profundelor schimbari generate de Revoluţia din decembrie 1989, a reformelor din învăţământul românesc, se revine la vechea organizare, unitatea de învătământ devenind Liceul Teoretic Emil Racoviţă
- 1992 - sunt înfiinţate primele clase bilingve şi cu predare intensivă în limba engleză şi limba franceză
- 2001 - ca o recunoaştere a calităţii procesului instructiv-educativ din această şcoală şi a performanţelor obţinute de-a lungul anilor, liceul primeşte titlul onorific de Colegiul Naţional Emil Racoviţă
- 2007 - se inaugurează noul corp de clădire
Înapoi la pagina principală
|
Inapoi la pagina principala
Fundaţia Leris
Aceasta a fost fondată în anul 2001, având ca scop sprijinirea Colegiului Naţional"Emil Racoviţă", constitiurea unor mijloace de susţinere a foştilor şi actualilor profesori, precum şi a actualilor şi foştilor elevi ai şcolii, şi recompensarea elevilor cu rezultate excepţionale.
...Citiţi mai mult
|