ARBORE - un graf neorientat conex si fara cicluri.


ARBORE BINAR - un arbore care fie este vid, fie consta dintr-un nod radacina si doi arbori binari disjuncti numiti subarborele stang, respectiv subarborele drept.


ARBORE BINAR COMPPLET - arbore binar care se obtine dintr-un arbore binar plin prin eliminarea sin dreapta catre stanga a unor noduri de pe ultimul nivel.


ARBORE BINAR PLIN - arbore binare care are 2^k-1 varfuri dispuse pe nivelurile 0,1, ..., k-1, astfel incat pe fiecare nivel i se gasesc 2^i varfuri.


ARBORE BINAR STRICT - arborie binar in care orice varf are gradul zero (este terminal) sau doi (are exact doi fii).


ARBORE CU RADACINA - o multime finita de noduri care fie este vida fie:
- exista un nod special numit radacina arborelui
- multimea celorlalte noduri este partitionata in n>=0 clase A1, A2, ..., An, fiecare clasa fiind un arbore cu radacina. Radacina arborelui este unita prin muchii de radacinile arborilor A1, A2, ..., An.


COADA CU PRIORITATE - o structura de date abstracta formata din elemente care au asociata o valoare numita cheie sau prioritate si care suporta urmaoarele operatii:
- Insert(Q,x): insereaza elementul x in coada cu prioritate Q;
- ExtractMax(Q): extrage elementul de valoare maxima din coada cu prioritate Q.


MAX-HEAP - un arbore binar complet in care valoarea memorata in orice nod al sau este mai mare sau egala decat valorile memorate in nodurile fii ai acestuia.


MIN-HEAP - un arbore binar complet in care valoarea memorata in orice nod al sau este mai mica sau egala decat valorile memorate in nodurile fii ai acestuia


Heap Interactiv :: Contact ::